Demokrat Zafer

Skretting Türkiye’nin Üretim Gücünün Arkasında Teknoloji ve Uzmanlık Var

Su ürünleri sektöründe yenilikçi ve sürdürülebilir beslenme çözümleri sağlayan Skretting, yılların verdiği tecrübeyle elde ettiği üstün veri bankası ve bünyesinde barındırdığı uzman kadrosuyla 2008’den bu yana üretimlerine Türkiye’de devam ediyor. Yüksek üretim gücümüz ve alt yapımızla sektöre çözüm ortaklığı yapmaktayız.

Akuakültür sektörüne yenilikçi ve sürdürülebilir besleme çözümleri sağlayan Skretting Türkiye olarak en büyük avantajımız, global bir yapılanmanın halkası olmak. En önemlisi de Nutreco’nun tüm veri ve bilgi bankası ile yenilikçi ve gelişmeye açık olan takımımızla liderliğimizi korumaya devam ediyoruz.

Geniş ve zengin ürün yelpazesiyle tüm süreçte katma değer yaratıyor

Global bir firma olmanın avantajını kullanarak kaliteli ve geniş ürün yelpazesiyle esnek ve hızlı üretim ile tesisimizde başta çipura, levrek, porsiyonluk alabalık ve Türk somonu olmak üzere; orfoz-lagoz, baramundi, sazan, tilapia, mersin balığı, granyöz, karides gibi çeşitli su ürünleri besiciliği için üretim gerçekleştiriyoruz. Bu kadar geniş bir ürün portföyünün arkasında teknolojinin izini takip eden başarılı bir üretim gücü yer almaktadır. Şirket olarak sahip olduğumuz teknolojiyi her daim güncel tutuyor, diğer taraftan bu teknolojiyi yine sahip olduğumuz bilgi ve beceri ile eş zamanlı ve tam verimli kullanarak katma değer yaratıyoruz. Sürecin her basamağında kesintisiz izlenebilirlik ve raporlama kabiliyeti ile bir yandan tüm çalışmalarımızın arkasında duruyor, diğer taraftan ise sürdürülebilir bir müşteri memnuniyeti elde ediyoruz.

Üretimde öncelik temiz çevre, maksimum iş güvenliği

Attığımız her adımda doğayı ve geleceği korumak, iş güvenliğini sağlamak birincil kuralımızdır. İş sağlığı ve çevre anlamında sloganımız “Sıfır Kaza”. Çevresel hassasiyetimiz kapsamında ise global ölçekte CO₂ salınımımızı 2018 yılından 2030 yılına kadar yüzde 30 oranında azaltacağımızı taahhüt etmiştik. 2022 itibari ile bu taahhüdün yüzde 12’sini tamamlamış bulunmaktayız. Bu global taahhüdün Türkiye ayağı olarak kullandığımız elektrik enerjisinin tamamını Yeşil Enerji sertifikalı alarak CO₂ salımını yüzde 40 oranında azalttık. Diğer taraftan tesiste kullandığımız forkliftlerimizin tamamı elektrikli cihazlardan oluşmakta. Üretimde kullandığımız büyük çaplı elektrikli motorlarımız ve ekipmanlarımızı ise çok yüksek verimli IE3-IE4 motorları olarak tercih ediyoruz. Yeraltı su kaynaklarının önemini göz ardı etmiyor sahip olduğumuz tek kuyumuzu 7 senedir kullanmayıp şebeke suyunu tercih ediyoruz.

Hedef yüksek üretim kapasitesiyle gücüne güç katmak

Skretting Türkiye olarak ilk yarı üretim hedeflerimize ulaştık. Yıl sonuna kadar hedefimiz yüzde 100 müşteri memnuniyetiyle üretim kapasitemizi en iyi şekilde kullanmaktır. Artan müşteri talepleri doğrultusunda son birkaç yıldır üretim kapasitesinde artış konusu gündemimizin ilk sırasında yer alıyor. En doğru zamanda en doğru yatırımı yaparak gücümüze güç katmayı hedefliyoruz.

Nutreco Hakkında

100 yılı aşkın deneyimiyle Nutreco, hayvan besleme konusunda Trouw Nutrition ve akuakültür balıkçılığı yemleri konusunda Skretting markalarıyla global bir lider olarak faaliyetlerini sürdürüyor. Nutreco’nun dünya çapında 37’den fazla ülkedeki 12 bin 100 yetkin çalışanı yaptıkları her işte sürdürülebilirliğin en öncelikli odak noktası olmasını sağlayacak şekilde “Geleceği Besleme” misyonu çerçevesinde çalışıyor. Çözümlerini beslemenin ötesine ulaştıran Nutreco, müşterilerinin artan nüfus için daha fazla besini sürdürülebilir şekilde üretmelerine yardımcı olmak üzere sınıfının en iyi tavsiye ve teknolojilerini sunuyor. NuFrontiers ekibi değer zinciri üzerinden gelecek nesil çığır açan yeniliklerin tanımlanması, geliştirilmesi ve bu alanda yatırım yapılması için çalışıyor. 2019 yılında 6.4 Milyar Euro net gelir elde eden ve 19.2 milyar net satışa sahip olan Nutreco, çok uluslu bir aile kuruluşu olan SHV HoldingsN.V’nin bir iştirakidir.

www.nutreco.com/

Skretting Hakkında

Skretting tüm kıtalarda balık ve karides yemi üreten ve ürettiği yemleri 40’tan fazla ülkeye ihraç eden küresel bir akuayem şirketidir. 1899 yılında Norveç’te kurulan şirket, bugün 5 kıtada, 18 ülkede, 30 üretim tesisinde faaliyetlerini sürdürüyor; yılda 2,5 milyon ton balık ve karides yemi üretiyor. ‘Geleceği Besleme’ misyonuyla çalışan ve yemden gıdaya uzanan sürdürülebilir besin zincirinin çok önemli bir halkasını oluşturan Skretting, kendisini optimum besin değeri yaratmaya, sürdürülebilir üretim ve ekonomik performans sağlayan yenilikler geliştirmeye adıyor. Bugün sektöründe lider konumda bulunan şirket Türkiye’deki operasyonunu Milas-Muğla’dan yönetiyor.

www.skretting.com

www.skretting.com/tr-tr

Skretting Türkiye Sosyal Medya Hesapları:

linkedin.com/company/skretting-tr/

instagram.com/skrettingturkey/

facebook.com/SkrettingTurkey

twitter.com/skrettingturkey

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.