Geçmişin Silik İzlerinde Nostaljik Bir Keşif: Adoya’dan “Ne Kaldı” Yayında!
Alternatif müziğin dikkat çeken isimlerinden Adoya, yeni single çalışması “Ne Kaldı” ile dinleyicileriyle buluştu. Sakin ama etkisi uzun süren yapısıyla öne çıkan şarkı, nostaljik atmosferi ve duygusal anlatımıyla dikkat çekiyor.
Usul usul ilerleyen kurgusuyla dinleyiciyi kendi düşüncelerinin içine çeken “Ne Kaldı”, biten bir ilişkinin ardından zamanın akışını, anıların hafifleyişini ve giderek yok oluşunu konu alıyor. Bu kayboluşu ele alırken hatıraların derinliğinden de ödün vermeyen şarkı, Adoya’nın kendine özgü müzikal dilini yansıtıyor.
Şarkının temelindeki o tanıdık nostalji hissi ise tesadüf değil. Müziğin yapımında çeşitli Yeşilçam filmlerinin sample’ları kullanılırken, genel hatlarında da Yeşilçam müziğinden ilham alınıyor. Adoya, bu tercihin sebebini Yeşilçam müziğinin “basit ama bir o kadar derin” yapısından etkilenmesi olarak açıklıyor.
Zengin enstrümantal yapısıyla öne çıkan eserin arkasında ise kolektif bir emek var. Şarkının bas gitarında Ahmet Altıntaş, baterisinde Egemen Akgül, saksafonda ise Muzaffer Uyar yer alıyor. Gitarda ve mix & mastering sürecinde Andy Naida imzası bulunurken; keman, klavye, bestenin tamamı ve aranjörlük görevini ise Adoya üstleniyor.
Duygusal atmosferi ve güçlü hikâyesiyle öne çıkan “Ne Kaldı”, şimdi tüm dijital müzik platformlarında GROW etiketiyle yayında!
|